Klachten ZakelijkeTelefonie.nl

ZakelijkeTelefonie.nl vindt klanttevredenheid erg belangrijk. Een goede klachtenafhandeling is hier uiteraard onderdeel van. ZakelijkeTelefonie.nl doet er alles aan om haar klanten tevreden te houden door transparantie en service te bieden. Helaas kan ZakelijkeTelefonie.nl niet altijd voorkomen dat klanten een klacht hebben.

ZakelijkeTelefonie.nl heeft in september 2011 een enquête verstuurd naar alle klanten die een klacht kenbaar hebben gemaakt over hun zakelijke telefonie. Deze enquête gaf klanten van ZakelijkeTelefonie.nl de mogelijkheid hun klacht nogmaals te ventileren en daarbij de passende oplossing in hun opinie voor deze klacht te communiceren. Ook is onze klanten gevraagd de verschillende onderdelen van de dienstverlening een rapportcijfer te geven. ZakelijkeTelefonie.nl is zeer tevreden met een gemiddeld cijfer van een 8.2 voor de dienstverlening.

De algemene respons op het klachtenbeleid van ZakelijkeTelefonie.nl is zeer positief bevonden door de klanten van ZakelijkeTelefonie.nl en het succesvolle klachtenbeleid wordt voortgezet.

Heeft u een vraag of klacht die u kenbaar wilt maken bij ZakelijkeTelefonie.nl? Stuur dan nu een brief naar Postbus 59141, 1040 KC in Amsterdam.