FAQ & Service
ZakelijkeTelefonie.nl heeft als doel u zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Om uw vragen direct te beantwoorden, hebben wij een FAQ samengesteld die de meest gestelde vragen beantwoordt. Deze vindt u hieronder. Indien uw vraag er niet tussenstaat, dan kunt u ons benaderen via het contactformulier.
Hier vindt u veelgestelde vragen over overstappen of opzeggen.
1. Heeft u last van een storing?
Indien u last heeft van een storing, kunt u contact opnemen met ZakelijkeTelefonie.nl. Onze afdeling support gaat voor u kijken wat de oorzaak van het probleem is en zal vervolgens proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
2. Gaat u verhuizen en wilt u dit bij ons doorgeven?
In geval van verhuizing worden uw gegevens gemakkelijk bij ons omgezet. U kunt een verhuizing doorgeven via het verhuisformulier. Uw zakelijk telefoonabonnement kan zo optimaal worden overgezet en met de nieuwe gegevens wordt u huidige overzicht geüpdate.
3. Heeft u een vraag over uw facturatie?
Om onze diensten voor u zo goedkoop mogelijk te maken, factureert ZakelijkeTelefonie.nl vooraf. Op die manier kunnen wij u korting geven op de belminuten van uw zakelijke abonnement. Deze korting bedraagt meer dan de rente die u zou ontvangen op uw rekening. Hoeveel korting u ontvangt, vindt u terug op ZakelijkeTelefonie.nl.
4. Waar vind ik mijn factuur?
De specificaties van uw factuur kunt u gemakkelijk inzien in uw Online Portal van ZakelijkeTelefonie.nl. De inloggegevens die u hierbij nodig heeft, vindt u terug op uw factuur. Wanneer u klikt op de betreffende factuur van uw zakelijk abonnement, wordt het bestand opgehaald. U kunt de gegevens downloaden in verschillende formaten, waaronder PDF, CVS en XML.
5. Wat moet ik doen als mijn factuur niet klopt?
Helaas komt het soms voor dat door een menselijk fout de factuur niet klopt. Eventuele dubbele of teveel betaalde bedragen worden teruggestort.
6. Ik heb dubbele abonnementskosten betaald na een overstap
Na een overstap van KPN of andere provider naar ZakelijkeTelefonie.nl of van ZakelijkeTelefonie.nl naar KPN of een ander provider, kan het zijn dat u dubbele abonnementskosten betaalt. De te veel betaalde bedragen worden zo snel mogelijk aan u gecrediteerd. Ongeveer twee maanden na de overstap ontvangt u de laatste factuur waarin dit verrekend wordt.
7. Waarom worden mijn bel- en internetkosten vooraf gefactureerd?
ZakelijkeTelefonie.nl factureert altijd vooraf om u korting te geven op uw belminuten. Deze kortingstarieven zijn terug te vinden op onze website. Deze korting is hoger dan de rente die u normaal gesproken krijgt op het bedrag op uw rekening.
8. Wat gebeurt er als ik een factuur vergeten ben te betalen?
Helaas is het bij ZakelijkeTelefonie.nl niet mogelijk om de betaaltermijn te verlengen. Wij adviseren u om een automatische machtiging af te geven, zodat er geen problemen ontstaan met de betaling van zakelijke telefonie.
9. Wilt u weten welke producten wij aanbieden?
Met Zakelijk Onbeperkt van ZakelijkeTelefonie.nl kunt u veel besparen op uw maandelijkse factuur, zonder in te leveren op de kwaliteit en functionaliteit. De wijziging is dus puur administratief.
Met een Zakelijk Onbeperkt abonnement heeft u
- Eén factuur en één aanspreekpunt voor al uw zakelijke telefonie.
- Alles is geheel afgestemd op uw belgedrag.
U kunt kiezen voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel met de garantie van een vast en voordelig bedrag per maand of een zakelijk Select abonnement. Ook bieden wij bellen via het internet aan over de (ISDN) lijnen van KPN en er zijn opties zoals hosted VoIP of SIP Trunk. Behalve lagere telefonietarieven biedt ZakelijkeTelefonie.nl ook de mogelijkheid om te faxen en sms’jes te versturen, ook naar meerdere nummers tegelijkertijd.
10. Wat is het verschil tussen Hosted VoIP en SIP Trunk?
Met VoIP bellen en SIP Trunk zakelijke telefonie bent u maandelijks verzekerd van scherpe tarieven. U heeft alleen een bestaande breedband internet aansluiting nodig, zoals kabel of ADSL. Wij kunnen die leveren. U kunt uw telefoonlijn (ISDN) opzeggen en bespaart zo extra, daarnaast kunt u wereldwijd voordelig bellen. VoIP bellen zakelijk maakt zakelijk telefoneren snel en makkelijk doordat er meer functionaliteiten mogelijk zijn.
• Hosted telefonie zorgt zo voor een forse besparing op uw maandelijkse telefonie: dit is vooral interessant voor MKB-bedrijven tot 30 medewerkers. Alles wordt geregeld in de cloud vanuit één digitale telefooncentrale, wat zakelijk bellen uiterst flexibel en betrouwbaar maakt. Voordeel: geen afschrijving, reparatie, onderhoud en servicecontract.
• Heeft u reeds een telefooncentrale op locatie? Dan kiest u voor SIP Trunk: dit kan handig zijn vanaf 30 medewerkers.
Nu afsluiten? Bel 0800 – 4222 444.
11. Hoe zit het met mijn internetverbinding?
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan ZakelijkeTelefonie.nl ook uw internetverbinding leveren. Er verandert niets aan de huidige infrastructuur, dus u kunt gewoon zakelijk bellen en gebeld worden zoals u gewend bent. ZakelijkeTelefonie.nl is geen onderdeel van KPN, maar maakt wel gebruik van de infrastructuur. Daardoor kunnen wij u als bedrijf uitstekende kwaliteit bieden.
12. Wilt u met ons in contact komen?
Naar Contact
Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of onze klantenservice op 0800 – 4222 444. ZakelijkeTelefonie.nl is iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 08:30 tot 17:30 uur. Onze medewerkers helpen u graag bij het oplossen van eventuele problemen en/of vragen.
13. Waar vindt ik informatie over opzeggen van mijn zakelijke telefonie?
Bij Zakelijke Telefonie kunt u schriftelijk uw contract opzeggen. Log in op www.mijnzakelijketelefonie.nl om de einddatum van uw cotract en de geldende opzegtermijn in te zien.
Hoe u uw huidige contact kan opzeggen van een andere aanbieder, kunt u vinden via de site van uw huidige aanbieder.